Si a mai trecut un an…

…un an pe care il consider destul de urat si in care s-au intamplat destule si bune si rele pentru a ramane in memoria mea ca si cum ar fi un an important…e a treia oara cand mi se intampla asta…

Si acum, ca la fiecare sfarsit de an, e timpul sa privesc putin in urma si sa vad ce-am realizat in tot timpul asta, aceste 12 luni, 356 de zile, nu stiu exact cate saptamani, ore,minute, secunde ;singura numaratoare care ma pasioneaza e numararea magnetilor de pe frigider, dar m-am lasat si de aia. Da, a fost un an plin din toate punctele de vedere, dar sa ramanem la carti :) . In primul rand, am inceput sa citesc din ce in ce mai mult ;chiar daca nu am ajuns la performanta de a ma autonumi soricel de biblioteca, se vede diferenta fata de cum citeam in anii trecut (adica mai deloc :)) ). Totusi, recordul meu e de doar 5 carti/luna, dar inca putin si voi avea un an intreg la dispozitie sa-mi dobor propriul recor :). O data cu cantitatea, a sporit si diversitatea genurilor…si am incercat sa citesc cat mai multe. Apoi am creat si blogul. Nu pot sa spun ca are cine stie ce succes, dar nu renunt asa usor. Incet incet…pardon, foarte repede s-au scurs zilele ca dintr-o clepsidra si m-am pomenit in ajunul Craciunului…dar a trecut la fel de repede cum a si venit. Si acum, m-a luat prin surprindere ziua de 31 decembrie care-mi tot zice sa schimb calendarul. Dar inca nu m-am obisnuit cu ideea ; ideea ca nu voi mai scrie niciodata anul 2010 la data din caiet ;ideea ca inca un an s-a scurs cu toate ca imi aminteca primle zile ale anului ca si cum ar fi fost ieri . Urasc timpul ;urasc viteza cu care trece pe langa noi lasand in urma atatea amintiri menite doar sa te faca sa suferi atunci cand ti le amintesti si sa spui cu un zambet trist pe buze : „Ce vremuri…” .Uneori chiar am impresia ca traiesc inca in trecut…sau fac ca totul sa para asa ; de asta ma straduiesc in fiecare an de Craciun sa pun fiecare decoratiune din casa si fiecare globulet in pom in aproximativ acelasi loc ca si anul trecut ; de asta scriu jurnale si apoi le citesc de la cap la coada iar si iar si iar…
Uf…

M-am indepartat de la subiect…Am „filozofat” destul ca sa ma simt putin mai bine, deci acum putem revenii la cartile noastre. Ca tot e sfarsit de an, sa zicem ca e si vremea listutelor :). Am vreo 2 ; prima e un top 10 al cartilor pe care le-am citit in cursul acestui an (nu sunt intr-o ordine anume, mi-ar fi prea greu si ar dura prea mult sa aleg, dar daca as face-o nu as obtine o varianta foarte diferita de cea actuala) ; a doua e o lista cu ce as vrea sa citesc in 2011 . Pana data viitoare, la multi ani, sa aveti un an nou fericit si ne vedem la anul ! :)

Top 10 carti 2010
1. Cartea Cimitirului – Neil Gaiman
2. Christine – Stephen King
3. Jocurile Foamei – Suzanne Collins
4. Lux – Anna Godbersen
5. Luna Plina – Kelley Armstrong
6. Bestiile ataca – E. Rose Sabin
7. Ucenicul Vraciului – Joseph Delaney
8. Sanctuarul – Marion Zimmer Bradley
9. Dragonul Maiestatii Sale – Naomi Novik
10. Martorul mut – Agatha Christie

Si acum ce-as vrea in mod special sa citesc in noul an :
• Cimitirul animalelor – Stephen king,
• Demnare – Lauren Kate
• Academia Vampirilor – Richelle Mead
• Jurnalele Vampirilor – L.J.Smith
• Invoacrea – Kelley Armstrong (pe care am inceput sa o citesc la Diverta, dar nu am ajuns nici la jumatate)

Si , desigur, sa continui seriile incepute : Jocurile Foamei , Tara Duncan , Cronicile Wardstone , Lux , Femei din lumea de dincolo (sau asa am inteles ca se cheama seria din care face parte Luna plina)

Photobucket

3 comentarii (+add yours?)

  1. Francesca
    Feb 05, 2011 @ 19:17:43

    Servus! Am aflat din postul tau despre seria Lux,pe care mi-am cumparat-o imediat si pe care o ador. Stii cumva cand apare volumul 3,Invidie?

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 06, 2011 @ 14:35:51

      Chiar nu stiu… Si eu tot astept sa apara, dar vad ca cei de la Nemira n-au mai zis nimic de seria asta. Eu am gasit varianta e-book in engleza, daca te intereseaza spune-mi si iti trimit pe mail :).

      Răspunde

  2. ...
    Mar 18, 2011 @ 16:12:56

    Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

