Agatha Christie – Cadavrul din biblioteca

De mult imi doream sa incerc o carte de-a Agathei Christie si in sfarsit mi s-a indeplinit dorinta. Dupa ce am citit „Misterul Trenului Albastru” , pur si simplu m-am indragostit de stilul ei si am dat fuga la biblioteca dupa alte provizii :D .
Voi incepe cu „Cadavrul din biblioteca” . Primul lucru care mi-a atras atentia a fost titlul , desigur…adica, nu intalnesti cadavre prin toate bibliotecile, ne ? Mi s-a parut o idee cam „trasnita” la inceput si proprietarii bibliotecii cu pricina, familia Bantry, a fost de exact aceeasi parere cu mine la aflarea vestii. Spre deosebire de sotul sau, doamna Bantry a fost foarte entuziasmata de acest caz si a decis sa elucideze misterul apeland la „detectivul” si totodata buna ei prietena, Jane Marple. Cine era acea tanara strangulata care zacea pe covorasul din fata semineului? De ce era imbracata si machiata ca pentru o petrecere? Ce cauta in casa familiei Bantry? Si, mai ales, cine era criminalul? Acestea sunt intrebarile la care Miss Marple avea sa raspunda pana in paginile ultimului capitol.
La putin timp dupa descoperirea primului cadavru, este anuntata o noua crima. Nu se gasesc decat ramasitele carbonizate ale unei tinere, intr-o masina ce a ars intr-o veche cariera de piatra abandonata. Poate fi doar o coincidenta, dar Miss Marple nu crede asta ; exista o legatura intre cele doua crime si ea va trebui sa afle care este aceasta.
Cazul pare destul de complicat. Exista suspecti, dar au alibiuri…sau nu au niciun motiv pentru care ar fi savarsit crima.Dupa parerea mea, Agatha a „planuit” crima cu atata istetime incat e imposibil sa spui cum s-a intamplat si cine a fost criminalul pana cand nu iti spune ea , vreau sa spun Miss Marple, totul.
Marti planuiesc sa trec iar pe la biblioteca. Hmm…imi miroase a obsesie noua…

Photobucket

2 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: Citindu-i pe alţii – recomandările de lectură ale altor bloguri « bibliodevafiliala3
  2. pustoaicaciteste
    Ian 11, 2014 @ 21:14:00

    A fost prima carte citita de mine a Agathei Christie in care apare Miss Marple. Mi-a placut mult, desi la un moment dat devenea plictisitoare, dar sfarsitul a salvat situatia.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

