Oo da, sunt inca in viata :)

Ei bine , se vede ca n-am mai postat ceva pe aici cam de cand a inceput scoala…Tot de atunci nu mai citesc asa cum citeam in vacanta. Motivul e simplu: dimineata :trezit , invatat ,…micul dejun..parnz: asta il petrec la scoala , seara: ajung acasa , mancat , plimbat putin prin oras , putin la pc , somn. Putinul timp liber pe care il mai am il pierd (adica pried vremea). Totusi , trebuia sa fac eu un post sa anunt ca sunt inca in viata si ca nu am uitat de blog. Am dat si o comanda de carti pentru o prietena (da , mai nou sunt si postas :| ) si cum trebuia sa imi iau si eu macar o carte (cee? de ce sa isi cumpere numai ea? :)) ) m-am decis sa-mi iau „Suspiciuni” de Anna Godbersen; volumul 2 din seria Lux. Abea astept sa ajunga :) . Si desigur , va veni si o recenzie daca apuc s-o scriu printr-un weekend…Voi mai scrie (cat de curand , sper) si o recenzie pentru „Bestiile ataca” – E.Rose Sabin , ca mi-a placut prea mult ca sa nu scriu si despre ea :).
A , si inca ceva :). E deja veche stirea , dar cine stie , poate mai sunt unii care inca n-au aflat ca luna viitoare apare si al treilea (si ultimul , din pacate) volum din Jocurile Foamei ale lui Suzanne Collins. O sa apara de Gaudeamus , care ori e pe 18 noiembrie , ori nu sunt informata eu bine. Eu una abea astept sa aflu ce mai face Katniss :) .
Acum trebuie se plec…am tema la romana. Dar sper sa revin cat de curand cu o recenzie :)

Photobucket

1 comentariu (+add yours?)

  1. Trackback: Oo da, sunt inca in viata :) - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

