Sfidarea

Am vorbit despre Jocurile foamei , acum sa vedem si ce e cu Sfidarea . Chiar daca dupa ce am citit primul volum abia asteptam sa pun “ gheruta” si pe al doilea , ma cam indoiam de faptul ca povestea o sa fie la fel de buna . Desigur ca m-am inselat. Dar atunci gandeam altfel ; Ce putea sa faca ? Sa o duca iar pe Katniss in arena? Ar fi aiurea. Dar daca vor fi alte personaje in arena iar Katniss si Peeta raman pe planul doi? Atunci nu ar mai avea atata farmec…Si totusi trebuie sa fie ceva legat de arena , ca doar seria se cheama “Jocurile foamei”. Oricat mi-am batut capul , nu am reusit sa intuiesc nimic…

Mai intai titlul. Sfidarea. De ce Sfidarea ? De ce nu Jocurile foamei II Sau de ce nu orice alt titlu ? Ei bine , la intrebarile astea poate respunde numai cineva care a citit primul volum ; si sunt sigura ca cine a facut asta stie foarte bine ca titlu mai potrivit nu e. In fond asta este si tema acestui volum – Sfidarea Capitoliului.

In districte , situatia devine din ce in mai groaznica , dar si pentru Capitoiu , de asemenea. Odata cu toate problemele apare si speranta la un al treisprezecelea district , care cu multi ani in urma a fost nimicit numai la suprafata , in prezent traind in liniste si pace fara vreo legatura cu lumea de la suprafata.

In acel an (ma refer la momentul in care se afla presonajele) se implinesc 75 de ani de la primele jocuri , deci are loc ceva mai special si anume un Jubileu al Pacificarii , in care toate regulile , pana si cele ale extragerii sunt schimbate. As vrea sa pot spune mai multe , dar chiar nu vreai sa fac vreo prostie si sa va spun prea multe (si cu asta ma refer la toti , chiar daca ati citit sau nu primul volum). Va las sa descoperiti singuri :) . Deci , tot ce-mi ramane se spus e ca citatul de pe coperta , pe care il puteti vedea si in imagine daca o mariti , chiar e adevarat. Spor la citit !

Photobucket

3 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: Sfidarea - Ziarul toateBlogurile.ro
  2. ocular migraine
    Ian 25, 2011 @ 18:47:12

    Hi! I found your blog on .It’s really comprehensive and it helped me a lot.

    Continue the good work!

    Răspunde

  3. RRoxana
    Apr 22, 2011 @ 10:42:53

    Mi s-a parut superba seria! Una din preferatele mele.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

