Leapsa

Uite o leapsa peste care am dat in timp ce cautam ceva pe internet. Mi s-a parut draguta :) .

1. Ce carte nu ai imprumuta ?Şi de ce?

Depinde cui sa i-o imprumut. Daca stiu ca persoana respectiva e in stare sa imi inapoieze cartea in aceeasi stare in care i-am dat-o , atunci i-as imprumuta orice carte. Daca nu e in stare sa aiba grija de carti…chiar nu stiu…

2. Ce carte nu ai recomanda ?Şi de ce?

Depinde si de gusturile celui care ii recomand cartea ,dar , sincer , majoritatea cartilor de lectura obligatorie sau suplimentara de la scoala  nu le-as recomanda nimanui.  Datorita lor nu mi-a placut sa citesc pana am descoperit ca mai exista si carti interesante pe langa acelea.

3. Ce carte nu ai cumpăra ?Şi de ce?

Probabil una care nu-mi starneste nici un interes (adica nici subiectul nu ma atrage ,nici coperta nu ma face macar sa o icerc) .

4. Ce carte nu ai citi niciodata si de ce?

Seria  Harry Potter. Pur si simplu nu-mi place.

5. Ce carte nu ai scrie niciodat? ?Şi de ce?

O carte despre un subiect despre care nu stiu mai nimic.

6. Care-ar fi prima carte pe care ai da-o, intru citire, copiilor tăi?

Clasicele Scufita Rosie ,Cei trei purcelusi , Bradul (de Andersen , mi-a placut atat de mult incat o puneam pe mama sa mi-o citeasca aproape in fiecare zi de cand mi-a luat-o) , Motanul Incaltat , Frumoasa din Padurea Adormita , Mica sirena , si multe altele. Si cand cresc mai mari si stiu sa citeasca le-as spune sa citeasca Alice in Tara Minunilor , Vrajitorul din Oz , Heidi , Buratino…

7. Care a fost cartea copilăriei tale?

Cele de mai sus , desigur , si Poveste fara sfarsit de Michael Ende.

8. Cartea pe care ai făcut-o cadou ultima dată, ai citit-o?

Nu imi amintesc daca am facut vreodata cadou o carte.

9. Ce carte ţi-a marcat felul de a fi?

Nu sunt foarte sigura…Poate Cartea Cimitirului.

10. Ce carte pe care ai citit-o ai lua cu tine pe o insulă pustie?

Pff…foarte grea alegere. E bine daca pun mai multe carti intr-o singura coperta si spun ca e numai o carte? :D

11. Ce carte pe care n-ai citit-o, ai risca să o iei cu tine pe o insulă pustie?

Orice carte care se afla deja in wishlist’ul meu :) .

12. Cum se numeste cartea pe care ai citit-o de cele mai multe ori?

(de câte ori)

Nu am citit niciodata o carte de mai multe ori. Inca am memoria buna si stiu toata actiunea , asa ca nu mai are nici un farmec. Am citit de 2 sau 3 ori numai prima jumatate dintr-o carte Harry Potter. Ma tot chinuiam sa o termin , dar apoi o abandonam si dupa ceva timp o luam iar de la capat. Inca nu am terminat-o.

13. Numeşte o carte plictisitoare.

Mara.

14. Numeşte-ne o carte pe care ai început-o, dar nu ai terminat-o.

Mara.

15. Povesteşte-ne cum cumperi o carte.

Bantui in fiecar seara pe internet iar cand gasesc o coperta sau un titlu care ma atrage caut mai multe detalii (recenzii , comentarii) despre acea carte. Apoi o adaug la listuta mea destul de mare. Deobicei cam o data pe luna dau o comanda de carti  , deobicei cand nu mai am carti necitite in biblioteca (da , nu obisnuiesc sa cumpar alte carti inainte de a le termina pe cele care deja le am , pentru ca asa stiu ca o sa fie unele dintre ele pe care cine stie cand o sa ma mai apuc de ele). Asa , in acea perioada mentionata mai devreme imi verific lista si vad cam ce carti mi-as dori cel mai mult de acolo. Si peste 9 zile ajung la mine pe raft :) .

16. La ce renunţi ca să cumperi o carte?

Nu am pus niciodata problema asa. Atata timp cat pretul nu e prea exagerat , mama mi-a dat intotdeauna bani fara macar sa ma intrebe cum se cheama cartea.

17. La ce nu renunţi ca să cumperi o carte?

Asta m-am prea inteles-o…

18. Cărţile cări edituri îţ plac cel mai mult?

Nemira. Dintr-o intamplare ciudata am ajuns la ei pe site si de atunci am ajuns ca 90% din cartile pe care la cumpar sa fie de la ei. Plus ca au preturi foarte acceptabile fata de alte edituri.

19. Cât timp a trecut de cand nu ţi-ai mai cumpărat o carte?Cum se numeşte ultima carte cumpărată?

Azi trebuie sa ridic coletul de la posta :) . Sunt mai multe , probabil veti vedea intr-un post viitor.

20. Ce carte ai împrumutat ultima dată?

Una despre Japonia <3.

21. Câţi ţărani au participat la răscoala din o mie nouă sute şapte?

Intotdeauna am preferat geografia.

22. Care este scriitorul român preferat?

In prezent nu am unul  , dar cand eram prin clasa a IV-a imi placea Marin Sorescu.

23.Care este scriitorul străin preferat?

Suzanne Collins si Marion Zimmer Bradley

24. Ecranizarea cărei cărţi ai dori să o vezi?

Niciuna. In general ma uit la un film numai daca e comedie sau chiar nu am ceva mai bun de facut.

25. Numeşte o carte a carei ecranizare ţi-a plăcut mai mult decât romanul în sine.

~

26. Numeşte o carte bună cu o ecranizare proastă.

~

27. Numeşte un blogger pe care-l citeşti cu plăcere.

Cei din blogroll (stiu…nu sunt multi TT^TT )

28. Numeşte un blogger pe care ai vrea să îl cunoşti.

Hmm…cred ca o sa ma mai gandesc la raspuns :).

Photobucket

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

