Am fost premiata pentru ca am luat premiu :)

Uite ca si asta e posibil :sa primesti un premiu pentru ca ai luat premiu. Suna putin amuzant :) . Si ca sa inteleaga toti la ce ma refer , este vorbe de un concurs  , „O carte premiata pentru premianti” , de pe blogul Nemira  . Primii 5 care trimiteau o fotografie sau o copie scanata a diplomei cu premiul I , II sau III din anul scolar 2009-2010  la adresa de email a editurii primeau cadou „Cartea cimitirului ” de Neil Gaiman. Si daca tot eram prin zona , am zis de ce sa nu incerc ; si am reusit :) . Azi am ridicat coletul de la posta. Aveti si o imagine alaturi *imi cer scuze pentru calitatea pozei , telefonul meu nu face fotografii reusite decat in lumina naturala , iar becul de la veioza mea cam da si spre galben * .

Deci , acum am aflat si ce mai pot face cu diploma mea de premiul I , inafara de a fi mandra de ea si de a o arunca in dulap :D . Si acum poate si cei care anul acesta nu au luat premiu anul acesta vor fi ceva mai motivati sa invete. Succes celor care si-au propus asta <3

Mai multe detalii in legatura cu concursul puteti gasi la adresa ~>   http://www.nemira.ro/blog/neil-gaiman-castiga-carnegie-medal-concurs-o-carte-premiata-pentru-premianti

Photobucket

3 comentarii (+add yours?)

  1. RRoxana
    Apr 22, 2011 @ 10:46:14

    Doamne ce tare e la tine la scoala! Noua la premiu, ori nu ne da nimic, ori ne da o carte cu monografia orasului la care am nu stiu cate exemplare , ori ne da o carte de Jules Verne la 5 lei, scurta, scurta, scurta. Ceea ce e derutant rau de tot :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 22, 2011 @ 12:40:50

      Cred ca ai inteles gresit… Cartea o am de la un concurs de pe blogul Nemira unde ca sa participi trebuia sa trimiti diploma ta de sfarsi te an, scanata…Deci nu are nici o legaruta cu scoala, ca acolo nu ne da niciodata altceva pe langa diploma…

      Răspunde

  2. grumpy cat
    Mar 21, 2013 @ 20:08:23

    Eu sunt motivata :d insa n-am experienta cu invatatul si nu stiu cum sa incep. Tu cum reusesti sa inveti atat de bine? :-s

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

